Nie mogę wrzucić żadnego biegu O1 1.8T AUM 2002r

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Annka
    Classic
    • 2010
    • 7

    Nie mogę wrzucić żadnego biegu O1 1.8T AUM 2002r

    szukam dobrego warsztatu Hondy w Lublinie i okolicach, pod opieką będzie CR-v benzyna,

    -wymiana filtrów i oleju co roku,
    - jakies drobne usterki
  • darekwawapl11
    Classic
    • 2009
    • 19

    #2
    Nie mogę wrzucić żadnego biegu O1 1.8T AUM 2002r

    Witam serdecznie wszystkich forumowiczów
    Mam problem chyba ze sprzęgłem ale nie jestem pewien wiec chciałem się poradzić.
    Wczoraj pojechałem do pracy zaparkowałem samochód... po 8 godzinach wracam
    włączam silnik i nie mogę wrzucić żadnego biegu na zapalonym silniku
    na wyłączonym biegi wchodzą OK
    dodam ze pedał sprzęgła chodzi chyba trochę lżej niż przed awarią....
    Prosze o jakies sugestie co może byc problemem
    Mam wolny weekend wiec w sobote wymontuje hydrauliczny wysprzeglik i zobacze czy działa jak bedzie dzialac to wygląda na to że poszło chyba sprzęgło :/
    Auto to Octavia 1 z 2002r 1.8T AUM

    Komentarz

    • sesik
      RS
      • 2006
      • 2165

      #3
      Przez moment myślałem, że dublujesz posty http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=60736

      Naprawdę jest tyle topików o wymianie/awariach sprzęgła, poszukaj
      Best ET = 13.666
      Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
      PerfectService by DGW

      http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
      http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

      Komentarz

      • McGan
        RS
        • 2010
        • 3573
        • Superb III (3V3)

        #4
        darekwawapl11, wygląda na wysprzęglik, ale tak jak mówisz, wymontuj go i zobacz, czy nie cieknie i czy stawia opór (powinien)
        Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
        Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

        Komentarz

        • darekwawapl11
          Classic
          • 2009
          • 19

          #5
          Dzięki rano sprawdzę wysprzęglik,

          dam znać....

          Komentarz

          • giqus
            Ambiente
            • 2010
            • 102
            • Octavia III combi (5E5)
            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            #6
            U mnie jak zdechł wysprzęglik, występował objaw taki że żeby wrzucić bieg lub go wyjąć musiałem napompować pedał sprzęgła, bo bez tego wpadał mi w podłogę

            Komentarz

            • agrala
              Rider
              • 2011
              • 397

              #7
              Czasmi potrafi siąść pompa i wtedy pedał chodzi minimalnie lżej lub tak samo a sprzęgła nie ma.
              Wystarczy ścisnąc gumowy przewó pomiędzy pompką a wysprzęglikiem by sprawdzić czy to wina pompy przy wysprzęglika.
              Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
              Emulator czujnika poziomu oleju G266
              Napraw sterowników AIRBAG

              Komentarz

              • Krzych
                Rider
                • 2005
                • 671

                #8
                Sprawdź poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku.
                Może w układzie hamulcowym masz wyciek i o tym nawet nie wiesz.
                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                www.chiptuning.katowice.pl
                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                Komentarz

                • darekwawapl11
                  Classic
                  • 2009
                  • 19

                  #9
                  Płyn hamulcowy w normie,
                  Ok zdjąłem wysprzęglik docisk chyba ok bo wypchną wysprzeglik ze skrzyni
                  a gdy żona wcisnęła sprzęgło wysprzeglin nie pracował tz. nie chowal się a
                  z pod zielonej gumy popłyną płyn hamulcowy
                  wygląda na to że padł wysprzęglik

                  Komentarz

                  • robekcool
                    RS
                    • 2009
                    • 2041
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    pozostaje pytanie czy padł bo sprzęgło się skończyło, czy ot tak ?
                    www.k-mot.pl
                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                    Autoholowanie.
                    Robert Kulma

                    Komentarz

                    • darekwawapl11
                      Classic
                      • 2009
                      • 19

                      #11
                      auto ma 200 tys przebiegu 2 lata temu był robiony program 200bhp/300nm
                      jutro postaram się gdzieś kupić ten wysprzeglik
                      jeszcze jedno pytanie jak wcisnę sprzęgło to ten drozek w wysprzegliku powinien się chować?
                      i sprawdzam na włączonym silniku czy na zgaszonym?

                      Pozdrawiam Darek

                      Komentarz

                      • robekcool
                        RS
                        • 2009
                        • 2041
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        Trzpień powinien sie wysuwać wciskając łapę sprzęgła przy zamontowanym wysprzęgliku. Proponuję przynajmniej porównać z innym autem jaka siła potrzebna jest do wciśnięcia pedału sprzęgła. Jeśli ciężko chodzi prawdopodobnie masz je do wymiany :idea:
                        www.k-mot.pl
                        Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                        Autoholowanie.
                        Robert Kulma

                        Komentarz

                        • darekwawapl11
                          Classic
                          • 2009
                          • 19

                          #13
                          sprawdzałem jeszcze raz dziś ten wysprzeglik i mogę go ręką wcisnąć nie stawia oporu a pedał wpada w podłogę i nie wraca, od razu bylem zamówić wysprzeglik jutro będzie cena 40 funtów

                          zapytałem przy okazji o kompletny zestaw sprzęgło i kolo zamachowe
                          tak jakby trzeba było wymienić jak wymiana wysprzeglika nie pomoże
                          i lekko kolana mi się ugięły 580 funtów za LUK
                          a za wymianę mechanik krzykną 120 funtów

                          na jedno masowe kolo raczej nie będę zmieniać, sam nie wiem?

                          po wymianie wysprzeglika należy odpowietrzyć układ i zastanawiam się jak lepie czy pompując płyn z odpowietrznika z zacisku hamulcowego czy kupić spryskiwacz ciśnieniowy taki do kwiatów
                          doradzicie coś?


                          Dzięki
                          Pozdrawiam Darek

                          Komentarz

                          • robekcool
                            RS
                            • 2009
                            • 2041
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            zasada odpowietrzania standardowa.
                            w RP ceny ok 2x niższe
                            www.k-mot.pl
                            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                            Autoholowanie.
                            Robert Kulma

                            Komentarz

                            • darekwawapl11
                              Classic
                              • 2009
                              • 19

                              #15
                              Standardowa czyli?
                              na odpowietrznik na skrzyni wężyk odkręcamy i pompujemy płyn do góry(pompką lub z zacisku hamulcowego) aż przestana lecieć bom belki w zbiorniczku?
                              a pedał sprzęgła podczas procedury ma być wciśnięty w podłogę czy w pozycji wyjściowej
                              :?:

                              Komentarz

                              • Krzych
                                Rider
                                • 2005
                                • 671

                                #16
                                Pedał musisz pompować "ręcznie" bo naciskając nogą gdy docisk nie będzie stawiał oporu, to po naciśnięciu pedał będzie zostawał w podłodze.
                                Wężyk na odpowietrznik i zanurzony w buteleczce z płynem hamulcowym.
                                Potrzebne do tego są 2 osoby, jedna pompuje a druga popuszcza odpowietrznik podczas naciśnięcia pedału.

                                Nie zapomnij uzupełniać płyn w zbiorniczku, by ponownie nie zapowietrzyć układu.
                                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                www.chiptuning.katowice.pl
                                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                Komentarz

                                • darekwawapl11
                                  Classic
                                  • 2009
                                  • 19

                                  #17
                                  po wymianie odpowietrznika dalej nic
                                  uruchomiłem auto na pierwszym biegu.... szarpnęło po czym zgasiłem....
                                  wszystko wróciło do normy przejechałem się 20km sprzęgło chodzi
                                  wygląda na to ze porostu coś się zacięło
                                  dodam jeszcze ze feralnego dnia trochę zalało okolice i przejeżdżałem przez trzy może cztery głębokie kałuże ( ok 40cm tak ze przez otwarte drzwi woda wleciała by do auta)
                                  może to było przyczyną przycięcia sprzęgła?

                                  Komentarz

                                  • robekcool
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 2041
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                    #18
                                    woda nie. raczej samo zużyte sprzęgło
                                    www.k-mot.pl
                                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                                    Autoholowanie.
                                    Robert Kulma

                                    Komentarz

                                    Pracuję...